Dióhéjban



Ez egy rövid összefoglaló az elmúlt időszakról, amikor itt nem adtam életjelet magamról.
A legtöbb információ nem újkeletű a Facebookos ismerőseim számára.
Először is van munkám. Elég rögös út vezetett el idáig, tapasztalataim összegzése megérne egy bejegyzést. Szóval dolgozom, mégpedig a szomszéd faluban, kb. 7 kilométerre. E-manager vagyok, de hogy mit csinál egy E-manager, azt ne kérdezze senki, mert magam sem tudom. A titulus jól hangzik, de ez olyan pozíció, amibe mindent belezsúfoltak. Egy kicsit grafikus, webdesigner, informatikus, rendszergazda, projekt manager is vagyok. Ennél a pozíciónál jó, hogy mindenhez ért az ember, de vannak hátrányai is. Amúgy szeretem a munkám, a kollektíva nagyon jó és a főnökömre sem lehet panaszom. Szóval meg vagyok elégedve.
Közben elvégeztem egypár kreatív tanfolyamot is, majd bővebben mesélek róluk is.
Persze terveim is vannak és sok személyes projekt vár megvalósításra, vagy épp folyamatban van.
Legelső és legfontosabb projekt a jogsi megszerzése. Remélhetőleg, augusztusban el is indulok ezen az úton.
Szeretnék még angolul megtanulni, valamint egy webdesign tanfolyamot is elvégezni. Sajnos az utóbbi nem olcsó mulatság, de remélhetőleg egy év múlva neki tudok kezdeni ennek is.
A megújulás nem csak a blogon történik, hanem a való világban is újítok egy kicsit, azonban mivel egy rövid összefoglalót terveztem, ezért ez is egy következő bejegyzés része. A lényege talán az, hogy pár hónap múlva kerek születésnapomat ünneplem és mivel az ilyesmi egy kicsit fordulópont az ember életében, ezért szeretnék másképp nekikezdeni egy új korszaknak. A blogot is azért kezdtem feléleszteni, mert szerettem volna valahogy dokumentálni, végigkísérni ezt az utat. Szeretném másokkal is megosztani a tapasztalataimat, hasonló elhatározásra jutókat támogatni, vagy erőt meríteni Tőled, kedves olvasó. Ezért a blog nem csak a scrapbookra fog koncentrálódni, ha készül egy-egy oldal, azonnal megosztom, hanem más témák is meg fognak jelenni itt. Ha nem érdekel nem gond, nyugodtan tovább lehet görgetni, más olvasni való után lehet kutatni. Nem haragszom meg érte.
Apropó scrap. Mostanság azt is nagyon hanyagoltam, készült egy-két oldal az elmúlt időben, valamint két fotókönyvet is készítettem. Mindkettő ajándék volt, mindkettőt a családnak, de csak az egyiket mutatom meg, a másikra engedélyt kell kérnem a "megrendelőtől". Tervben van két további fotókönyv, egy az esküvői albumunk (5 éve leszünk házasok, de még mindig nincs kész a fotókönyv) és Jázminról szóló fotókönyv. Remélem mindkettő hamarosan elkészül.

Most ennyi lenne röviden, hamarosan jelentkezem újabb bejegyzéssel!
Köszönöm, hogy elolvastál!


A bejegyzésben található kép a Pixabay-ról származik

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése