Tervek és remények

Üdvözlök mindenkit, aki elolvassa e tékozló leány gondolatait. Fél éve is már, hogy rászántam magam a blogolásra. Most, hogy közeledik az év vége és az emberek általában összegeznek, majd terveznek és fogadkoznak, úgy gondoltam, ideje újra életre kelteni az elhanyagolt dolgaimat. Így készítettem egy tervet (igaz még fejben, de azért papírra is vetem), hogy mit szeretnék a következőekben magammal kezdeni. Mert  bár egy tündéri kislány anyukája vagyok (aki azért néha kis angyalból kis ördöggé tud változni) és nagyon szeretem ezt a helyzetet, mégis valami hiányzott. Ez pedig a scrap volt. Hiányzott az alkotás öröme, amikor az ember elkészül és érzi is, hogy most kész van. Hiányzott az is, hogy olyankor csak a készülő műre koncentráltam, így ki tudtam zárni a gondokat, a bajokat. Igazi terápiás foglalkozás volt, mert a sikerélmény értékessé tett. De az elmúlt egy - másfél évben sok minden megakadályozta, hogy alkothassak. Jázmin születése még jobban bezavart, mert bár látom más gyerekes anyukák mennyire ontják magukból a csodálatosabbnál csodálatosabb oldalakat, én valahogy időt sem találtam arra, hogy egy újságot elolvassak. Később rájöttem, hogy nagyon buta voltam. Mert attól még jó anya, háziasszony és feleség vagyok, ha hetente 1x a nagymamáéknál hagyom kislányom három órára. Be akartam bizonyítani magamnak és anyámnak is, hogy nem igaz, amit annak idején mondott, miszerint ő úgy gondolja, csapnivaló háziasszony leszek. De nem éreztem magam jól, mert túl magasra tettem a lécet. Elég lett volna annyi is, hogy jobb legyek, mint ő. Úgysem látja, én meg réges-rég tudom, hogy nem volt igaza. Így most elhatároztam, hogy csinálok magamnak időt. Jázmin úgy látszik támogatja anya terveit, mert a nappal és éjjel sem alszunk módból átváltott nappal alszunk éjjel nem módba. Így van időm, ha nem is dögivel, de talán annyira elég, hogy visszatérhessek a scrap világába. Ha meg megint nem akarna nappal aludni, akkor majd eltölt egy kellemes délután a nagyiéknál, amíg anya gépezik. :D
Ez lenne a tervem, amibe beletartozik egy babanapló elkészítése és az esküvői fotókönyvé is. Valamint remélem idővel újra ct tag is lehetek.
Végezetül még megmutatnám azt a két oldalt amit az elmúlt félévben készítettem. Sajnos már nem tudom kinek a készletét használtam fel, mert elvesztettem azon füzetemet, melybe az ilyen infókat feljegyeztem.
Az első egy esküvői oldal, talán egy hónapig dolgoztam vele még akkoriban, amikor csak nagy nehezen tudtam időt csenni magamnak.
A másik egy Cewés kép egymásnak kihívásra készült. Zoénak készítettem az oldalt. Persze ez a kihívás rég volt és azóta volt már egy másik, amiről sikerült lemaradnom. A teljesség kedvéért mégis megmutatnám azoknak akik nem látták.
Én is kaptam persze egy oldalt Ágitól azaz Nessitától. A képen Jázmin alszik, miközben öleli a horgolt unikornisát, melyet Sapimanó készített.
Köszönöm a figyelmeteket és ha Karácsonyig nem „találkoznánk”, kívánok mindenkinek Szeretetben Gazdag Békés Karácsonyi Ünnepeket, valamint Boldog Új Évet!
Kellemes napot kívánok mindenkinek!post signature

2 megjegyzés:

  1. Szépek az oldalaid!! Örülök, hogy az anyaság csodálatos élményében lehet részed!!
    Békés, boldog ünnepeket kívánok Neked és Kedves Családodnak!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Blissz, ezentúl én is követem a blogodat, érdekelne a srapbook-ozás engem is. Buék neked és családodnak.

    VálaszTörlés