Hölgy kutyával

Kreen legújabb készletét hoztam, melynek címe Rózsaszín Ázsia azaz Pink Asia. Elég nehéz helyzetben voltam, mert nem jött jó ideig semmi ihlet. Húztam halasztottam az oldalam. Közben esténként amikor már a gép foglat, és a tévében semmi jó műsor sincs, leülök és olvasok egy kicsit. Egy ideje Daphne du Maurier A Manderley-ház asszonya c. regényt olvasom (előtte rászántam magam és elolvastam az Üvöltő szeleket, valamint Jane Eyer-et). E regény főszereplője - kinek nevét nem árulja el az írónő - gyakran sétál a kertben egy kutyával. És egyszer beugrott. Van egy szép hölgyről kutyával képem és nekiláttam. Lassan, de alakult az oldal. Egyébként nagyon érdekes könyv. Régebben, amikor idekerültem hasonló érzéseim voltak, mint a főszereplőnek. De szerencsére már elmúlt. Ha valakit érdekel ajánlom, hogy olvassa el.
Most pedig mutatom a készletet:
Megvásárolható ITT
Az oldalam pedig a következő:
post signature
Szeretnék ajánlani nektek valamit. Van egy honlap, ahol ha regisztrálsz termékek tesztelésében vehetsz részt. Az egész ingyenes. Én regisztráltam magam, gondoltam egy próbát megér és gondoltam ajánlom nektek is. Akit érdekel kérem küldjön e-mailt (Az oldalsávban a macira kattintva) és esetleg bővebb infóval szolgálhatok. 
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése