Vasember...

Ez lenne a férjem. Imádja a vasat. Mert ezzel dolgozik és néha gondot okoz nekem vele. Mert az udvarunk tele van vasakkal, csövekkel meg mindenféle vasból készült kacattal. És ronda, mert úgy néz ki az udvar néha, mint egy MÉH telep. Ja és amikor a szinesbőrű kisebbség (romák) járják a falut, hogy rozsdás vasat gyűjtsenek meg kell a kis csatámat vívnom velük, miszerint „az a vaskerítés nem eladó, a férjem most készítette, csak elugrott festékért” stb. Merthogy ez a munkája. Kerítéseket, kapukat, korlátokat, tolókapukat gyárt, meg felújít utánfutókat, toldozz-foltozz, világítás - kameratartó állványokat, darukat gyárt a TV2-nek stb. Így amikor azt kérte, hogy ha már hajnalig számítógépezek és nagyon benne vagyok, akkor készítsek neki egy névjegykártyát. De olyat, amiről, ha ránéznek azonnal tudják, hogy mivel foglalkozik. Két átvirrasztott éjszaka, hajtépkedés, Photoshop átkozás után ez lett az eredmény:


Megmutattam és imádta, bár ő úgy látta, hogy szépen ki volt töltve, nem pedig úgy ahogy itt látható. Teljesen olyan, mintha egy rozsdás vaslapra lett volna rászegecselve az egész a szöveg pedig odapréselve. Szerinte. Nagyon boldog vagyok, hogy elnyertem a tetszését.
Ha nem nyerném meg akkor megrendelem neki (de ez legyen titok, remélem nem fogja elolvasni, igaz nem tud a blogról, de egy gépet használunk, így rátalálhat a címre).
Ha valakit érdekel a szegecses kép készítése, akkor itt a link, ahol le van írva a tutorial. Angol tudás, vagy Google Translate nem árt.
post signature

2 megjegyzés:

  1. Mivel senki nem irt bejegyzést így Én írok,mindég elolvaslak és próbálom a Te szemszögödböl nézni mire is gondolsz
    Ez a névjegy nagyon jól sikerült de azóta nem csináltál semmit
    Ha nincs kedved akkor találjki egy másik bloggot és csinálj új designet hátha kedved is megjön,vagy csinálj ide másik hátteret hátha lessz kedved alkotni
    Ha odafigyelsz tényleg jókat tudsz csinálni példa erre a névjegy

    VálaszTörlés
  2. A cewe-n már írtam, hogy telitalálat ez a névjegykártya! Biztos vagyok abban, hogy a férjednek is tetszett:-)))

    VálaszTörlés